Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Karin Duijvesteijn - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Karin Duijvesteijn - WaarBenJij.nu

Perth

Blijf op de hoogte en volg Karin

28 Januari 2017 | Australië, Perth

Na 2 goede vluchten met enorm veel beenruimte (Thanks to Emirates), gratis wifi en 20 uur verder kwam ik aan in Perth. Maaike en Yvonne stonden mij op te wachten in de aankomsthal. Maaike bracht mij naar haar huis waar ik haar huisgenoten Izzie en Jenni heb ontmoet. Het zijn erg leuke meiden die super gastvrij zijn. Ik kreeg een aparte slaap- en badkamer tot mijn beschikking. Ik verwacht dat dit mijn beste verblijf zal zijn tijdens deze reis ;-)
De eerste dag mocht ik de wekker direct om 6.15 uur zetten. (Goed voor de jetlag!!)
Ik ging met Maaik en Yf naar Rottnest Island. Yf had ook de hele week vrij dus dat was super leuk. Heerlijk gefietst over de raarste paden en wegen. Later kwamen we erachter dat we de wandelroute hadden gekozen. ;-)
Bij verschillende strandjes gestopt en frin de zee gedoken. Nadat we weer met de Ferry terug waren in de haven hebben we heerlijk gegeten in Fremantle.
De dag erop gingen Maaik en ik naar het huis van Yf. Wat woont Yf daar toch leuk. We zijn met z'n drietjes wezen lunchen in Hillary's Boat Harbour. Daarna doorgereden naar Yanchep National Park. En was niemand in het park te bekennen maar wie gaat er nou ook naar een nationaal park met 43 graden. Maar de eerste kangaroes en koala's zijn gespot dus het was de moeite waard! 'S avonds hadden we een etentje met Izzie en the Dutch Ladies (Maaik, Yf, Charlotte (huisgenoot van Yf) en ik. Daarna nog even kort in de stad gekeken.
Donderdag was het Australia Day. Een soort Koningsdag. We zijn met Izzie, Jenni en haar oom en tante naar het strand geweest en daarna hadden we een onwijs leuke en gezellige lunch bij die oom en tante. Dit was echt een real Ozzy experience. Champagne gedronken en garnalen gegeten in het zwembad wat ze bij hun huis hebben. Na de lunch zijn we met hetzelfde clubje naar de stad gegaan. Daar was de Fringe bezig. Fringe kan je vergelijken met de parade hier in Nederland. We hebben een geweldige show gezien en daarna nog een (klein) hapje en een drankje gedaan. We hadden nog bijna poffertjes gaan eten.
Vrijdag was alweer de laatste dag in Perth. We zijn eerst nog even naar het strand geweest en toen heerlijk geluncht in Fremantle. Toen snel naar huis om de tas weer in te pakken. Yf haalde ons op en bracht ons naar het vliegveld. Het Perth avontuur voor Maaike kwam hiermee na 6 maanden tot een eind. Ik heb 4 superleuke dagen gehad in Perth. Nu gaat ons volgende avontuur in Nieuw-Zeeland beginnen.

  • 28 Januari 2017 - 09:30

    Saskia Nooteboom:

    Yesss! De kop is er af! Heel veel plezier in Nieuw Zeeland, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dat niet goed zal gaan komen op zo'n gave bestemming! Liefsxxx Sas

  • 28 Januari 2017 - 10:54

    Dorine:

    Super leuk om te lezen Kaartje:)! En mooie eerste Australische plaatjes.. Nice! Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland! Ben benieuwd naar al je belevenissen daar. xx

  • 28 Januari 2017 - 11:04

    Tootje:

    Hi Karin, leuk wat van je te horen ! Geweldig, geniet ervan en van het lekkere weertje ! Lieve groetjes tootje en André.

  • 28 Januari 2017 - 15:26

    Monique Kokxhoorn:

    Geweldig Kaar, klinkt allemaal supergaaf. Heel veel plezier en geniet!
    Groetjes Mo XX

  • 28 Januari 2017 - 23:06

    Kers:

    Wat tof om te horen hoe jij aan het genieten bent Kaartje.
    Heel veel plezier nog en ik ben benieuwd naar je volgende verhalen. XX

  • 30 Januari 2017 - 16:25

    Andrea Spruijt:

    Gaaf Kaar! Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Karin

Actief sinds 09 Jan. 2017
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 110241

Voorgaande reizen:

22 Januari 2017 - 13 April 2017

Down Under

Landen bezocht: